Moajohanssons

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av moa - 13 januari 2011 21:13

tänkte bara lägga upp vilka bloggar jag läser.


- kissies


-dessies


-fokis


-tony ''nånting''


- Lina olssons


- Emelie holms


- Christel Grip och Linnea Nilssons


- Jennifer Drewerts


- Benjamin Erikssons


- Maja johanssons


- Stina roos


- Angelina Nilssons

och

- Emelie sjölunds



det var typ alla.

vill ni veta vad bloggarna heter så fråga bara!

GODNATT

<3


  

Av moa - 13 januari 2011 15:24


nu funderar jag starkt på att flytta min blogg.

ingenting funkar här som det ska.

tänkte ladda upp ett videoklipp på mig och Stina nyss men tror ni att det funkade eller?!

nej såklart inte.

blir så less.

får pröva lite senare istället.


  


här är en bild på armbandet jag fick av Stina i julklapp.

Stina har andra halvan.

(kanske har vissat det förut? ni får iallfall en bild nu ;). )


<3


  

Av moa - 13 januari 2011 07:49

GODMORGON BLOGGEN.

snart ska jag gå till skolan.

så vi får höras när jag har tillgång till en dator.

skulle kanske vara med Stina i eftermiddag men vi får se.'

går nog hem till Rebecca på långraasten idag.

puss

<3


  

Ovido - Quiz & Flashcards