Moajohanssons

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av moa - 28 januari 2011 18:30

(tidsinställt.)


nu har jag laggt bort datorn och jag kanske e på väg till åkersjön.

kanske tillochmed är framme?  

Jag ska ha en jätte bra helg och hoppas att ni också får det.

kanske tillochmed får träffa Rebecka Bergqvist (stavning?) det vore ju jätte kul, var ett tag sen vi träffades nu.

men iaf puss på er alla!


<3


  

Av moa - 28 januari 2011 15:52

nu är jag hemma.

kom hem vid 20 över tre typ.

jag slutade halv tre men jag följde med Sophia till ishallen och kollade på henne sen gick vi hem hit och fikade sen var hon tvungen och dra hem.

Lycka till på tävlingen imorgon Sophia!

önskar att jag kunde vara där  .

jag har iaf inte så mycket att packa men lite grejer som går fort att packa.

jag har ju det nästa i husvagnen.


Det är ju skoterns julafton i helgen så det kommer bli grymt kul!

men nu ska jag kolla runt lite så hörs vi senare.

<3


(tänkte lägga upp en bild på mig men camen laggar så det funkar inte;( )


  


Av moa - 28 januari 2011 07:23

nu är det äntligen fredag igen.

jag har bara fyra lektioner, yber skönt!

så här ser lektionerna ut idag:

- Spanska.

- Idrott.

(lunch).

- NO.

- Syslöjd.


hyffsat bra shema faktiskt!

jag slutar halv tre, det sög ju.

men ajja nu ska jag äta frukost och fixa mig så hörs vi i eftermiddag!


<3


  

Ovido - Quiz & Flashcards