Moajohanssons

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av moa - 24 januari 2011 22:33

nu ska jag snart sova.

har blivit bättre idag så jag ska på skolan imorgon, sköönt!

hostar inte så mycket längre.

så Chrull, jag kommer nog inte kunna smitta dig sorgligt nog :'(.

(han blir väl bara glad, jag smittade han sist så då satt vi och hostade i kapp, haha!).

jag, Maja och mamma låg nere och kollade på ''rum för en stjärna''.

riktigt bra pogram måste jag säga!

jag tycker om Marie Serneholt.

hon är fin och värkar hur snäll som hälst!

det var ju hennes rum på hotelet dom gjorde idag och det vart hur fint som hälst!

så det ska jag fortsätta att följa varje vecka på måndagar kl.21.00 på tv3.

GODNATT.

   


   


<3


    

Av moa - 24 januari 2011 16:18

nu har jag och lillasyster kollat på film.

den heter ''Easy A''.

Den var dryg men ganska bra! ;)

Den får          hjärtan av fem.

så det är väl ett ganska bra film tips från mig!

men vi hörs mer ikväll.


   


     

Av moa - 24 januari 2011 12:01

godmorgon.

idag har jag tid med ett lite längre morgoninlägg än vad jag brukar ha.

Jag har ju blivit sjuk.

det suger.

men jag har inte blivit magsjuk som mamma och maja, jag har ont i magen och är förskyld.

Jag hoppas att det blir skolan imorgon.

jag missar dagen då vi får en ny kille till klassen.

han börjar ju idag, det sög ju!

men jag ´hoppas att det blir skolan imorgon så jag får träffa han då  .

han är tydligen från elfenbenskusten eller nåt!

väldigt coolt namn på stället.

men nu ska jag ta och kolla på lite film så hörs vi senare! ;)


stina på bilden.

( bli inte arg stina för det är en jätte fin bild! ;)<3 )   .


  

Ovido - Quiz & Flashcards