Moajohanssons

Alla inlägg under maj 2010

Av moa - 14 maj 2010 10:04

Imorse så väckte Elin mig och Maja kl halv åtta. Inte kul! Men nu sitter jag och Maja här i lit vid varsin data och väntar på att Becca och Elin ska komma hem igen. Elin är och fixar sina naglar. Sen ska hon fixa sig sen drar vi till torvalla för att hon ska bli sminkad. :) Men nu ska jag i på facbook. <3 pusspuss.

Av moa - 13 maj 2010 21:21

Den här dagen har varit en änslosam dag. Personen jag kommer skriva om vet vem personen är.



Du e UNDERBAR!

Alla tårar som vi fält ihop är alla känslor en mäniska kan ha på samma gång.

Rädsla, ilska, kärlek, sorg = allt!

Jag skulle göra allt för dig.

Hoppas jag har bevisat det idag.

Du vet vart jag bor och dörren är alltid öppen för dig!

Visste inte att du betyde så här mycket för mig.

Du är min förevigt BÄSTAVÄN!

Vad du än gör, säger spelar det ingen roll för mig. Du e miin förevigt!

Du alltid i mitt hjärta vad som än händer!

Dagen var en riskfylld dag men jag sviker dig inte för en sekund.

Hoppas du vet det.


Alltid vi!

(L)




Till dig gumman!

Av moa - 13 maj 2010 17:39

Fredrik, Hugo och Manne är jag med just nu. Dom ska strax dra härifrån. Trist men dom fick inte vara kvar längre, Hugos pappa skulle skjutsa dom till ångsta.

pusspuss.

Av moa - 13 maj 2010 14:49

Nu sitter jag här med Emelie vid datan och har tråkigt.. Inte bra! men det är ju super tråkigt väder ute ju. Vill göra något men inte i detta väder. Riiiing mycket! pusspuss.

Av moa - 13 maj 2010 09:11

Nu har pappa och mamma åkt till flygplatsen. Dom åkte härifrån med min storasyster Rebecca kl.07.20 imorse. Sen åkte dom och hämtade Peggen och Helen. Det är både roligt och trist att dom har åkt. Kommer sakna dom men kommer också ha super roligt här. Men en vecka är inte specielt lång tid. Men idag vet jag inte alls vad som händer. Får se om det blir kompisar eller bara en slapp dag ;P. Men synes!  pusspuss! <3

  

Av moa - 12 maj 2010 18:23

Dagen har gått bra. Kören var rolig fast jag var bara med i typ en halvtimme. Sen efter det så åkte jag Rebecca och Elin ner på stan för Elin skulle fixa massa grejor tills på fredag eftersom det är studentbal på fredag. Det gick bra men sen fick jag reda på att mamma och Maja satt på akuten för maja har kanske brytit tummen. Inte så kul, spcielt inte eftersom att mamma är nu super stresad eftersom att mamma och pappa åker utomlands imorgon.. Hoppas bara att det går bra! Men pusspuss!

Av moa - 12 maj 2010 07:49

Nu sticker jag snart iväg till skolan men idag går vi kortdag så jag går bara till kl. 13.30 Det är bra för jag ska med storasyster och Elin in till stan. Det ska bli braaa! Efter idag blire lov så imorgon åker mamma och pappa utomlands och vi blir hemma själv. Jag, Rebecca, Elin och Maja. Det ska nog funka men det kommer helt säkert bli bråk ibland.. Inte lika roligt men det ska bli en bra vecka här hemma, det har jag bestämt! Men nu ska jag gå och möta Emelie så pusspuss!Baby alltid i mitt hjärta! <3

Av moa - 11 maj 2010 15:40

Idag städade vi med PRO. Vi får pengar till skolan för att göra det. Min grupp bestod av Jag, Sofia s, Karolina och Therese. Våran ledare hette typ Gösta? Han va snäll , För asso vi frågade honom på vårat andra städ pass om vi kunde åka till sörvalla blommor och få en glass typ på skoj och han bara, jag har ju bara kort. Men Sofia bara, dom tar ju kort! Han ba, - men då åker vi väl dit och kollar då. Vi åkte dit och fick en varsin glass! Haha. Jag åt en Dumle glass.


                     

                                                  
      hihi!                                             
 

Ovido - Quiz & Flashcards