Moajohanssons

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av moa - 10 maj 2010 16:15

Nu är jag hemma från skolan. Det var super drygt på skolan idag för att vi hade ju A-dag. Men när jag kom hem så satte jag mig vid tven med Elin och Rebecca. Men nu ska jag gå såå puss.


baby jag älskar dig!

Av moa - 10 maj 2010 07:52

Idag är det A-dag. Det betyder att vi får välja lektioner själva. Det kommer bli en super dryg dag. Har inte skrivit så mycket för det är mycket plugga nu i slutet av terminen. Vill inte komma efter. Men på torsdag åker mamma och pappa utomlands till turkiet så jag bli hemma själv med Elin, Rebecca och Maja. Ska bli mysiiigt!


ni behöver inte läsa detta.


Du betyder allt för mig. Om du inte vill ha mig så får jag acceptera det och gå vidare. Men jag hör ryckten som gör mig jätte glad. Tänk om dom bara vore sann.! Min största önskan e du! Allt jag vill e att du ska vara lycklig. Jag hoppas att du blir det någon dag.  Alla mina lycko önskningar till dig min älskling!!

                                                  
                     <3

Ovido - Quiz & Flashcards