Moajohanssons

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av moa - 25 maj 2010 16:55

Jag kan inte fatta att jag gillar dig! När jag börja i sexan så  tyckte jag inte att du var ful me inte snygg heller. Nu har jag instät att jag gillar dig, ganska mycket om jag ska vara ärlig. Det är ganska sjukt ändå. Stina vart nog ganska chockad när jag berätta för henne. Men jag bryrmig inte om om någon tycker jag är konstig eller så. Jag gillar han och då är det min ensak. Men asso Stina skulle alltid stöta mig så det är jag inte orolig för. <3


Förlåt för min dåliga uppdatering på bloggen. mycket nu i det sista och så.li kanske inte så mycket inlägg på bloggen den här veckan för har mycket läxor kvar att göra och i helgen ska jag sova hos Stina (igen), hela helgen. Det ska bli grymt kul måste jag säga! Stinavet varför det ska bli EXTRA kul. Men nu är et mat här och efter det så är det träning så pusspuss! <3

Ovido - Quiz & Flashcards