Moajohanssons

Direktlänk till inlägg 2 juli 2010

?

Av moa - 2 juli 2010 12:30

Idag ska jag kanske vara med Stina. Hon skulle ungås lite med sin mamma och så vi får se om hon hinner. Vi kanske ska vara med två killar också. Men jag vaknade efter tio idag och typ 20 över ringer Stina! jag var egentligen inte så pig att prata i telefon där men man svarar när det är ens ängel som ringer! Imorgon ska jag kanske vara med Lina vi får se hur det blir. Hon skulle kolla lite. Kanske ska sova i husvagnen inatt på gården :). Hoppas att det blir så. Men idag åker Stina bort till hakås (stavningen) men hennes pappa med båt. Kommer sakna henne ett tag men vi får se om vi hinner vara med varandra innan jag flyger till göteborg. Nästa vecka är det ju storsjöcupen också. Det kommer bli en stressig vecka mn jag ska nog hinna med allt hoppas jag. Kommer nog inte blogga så mycket nästa vecka alltså. Får se om jag hinner slänga in ett kort eller lånt inlägg. Kommer absolut inte sakna östersund/brunflo när jag åker till göteborg! hatar den här hålan, finns ju ingenting att göra här. Men puss på er!<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av moa - 28 mars 2011 22:07


ÄNTLIGEN! nu har jag äntligen bytt blogg! den nya heter http://moajohanssonsss.blogg.se ! hoppas ni fortsätter att läsa där :D   ni ser också den nya headern där!    http://moajohanssonsss.blogg.se http://moajohanssonsss.blogg.se ht...

Av moa - 28 mars 2011 18:49


nu har jag en ny header på G. en till sak också ;)      hmmm? ;P       ...

Av moa - 28 mars 2011 15:27


nu har jag kommit hem från skolan. varit en ganska tråkig dag idag, inte hänt någe. nu sitter jag här hemma med datorn och ska väl hitta på nåt. kanske baka?      jag, Mathilda och Ida har iaf betämt film vi ska redovisa på svenskan. vi v...

Av moa - 27 mars 2011 21:35

vet ni? nu ska jag bara säga en sak. det är jobbigt att gilla fel personer. man vet inte vad man ska göra, något förslag? dom kan vara helt underbara, men man vet inte vad man ska göra.. jag vet värkligen inte, snälla ge mej förslag. men ...

Av moa - 27 mars 2011 14:35

nu håller jag och bästa Stina på att fixar oss. vi ska väl på byn en sväng sen ta bussen till stan och käka sen gå på bio. vi ska se ''big momma sådan far sådan son'' tror jag den heter. mysmys! <3     ...

Ovido - Quiz & Flashcards