Moajohanssons

Alla inlägg den 27 juli 2010

Av moa - 27 juli 2010 16:31

Nu är jag på en caming i Gamleby nära västervik. Det är en jätte mysig camping och jag hoppas att vi kommer återvända hit nästa sommar eller så. Vi har stått på den här campingen i ungefär 4 dagar. Det har inte varit så bra väder fören igår. Igår var det målnigt på morgonen men på förmiddagen började det skina upp och till slut var det sol och fint väder. Idag har det varit fint väder hela dagen. Vi har solat och badat massor idag sen så åkte jag och pappa in till Gamleby centrum och åkte runt lite sen åkte och och fikade och handlade på ica och systembolaget. Det var mysigt att få vara själv med pappa lite. Men nu sitter jag här i förtältet med datan och gör inte så mycket. Men nu bad mamma mig att antingen gå och diska eller tvätta potatis och jag tänker ju inte diska! Så iallafall så måste jag gå nu men får se vart jag är nästa gång jag skriver så pusspåer! <33

Ovido - Quiz & Flashcards